III Entrenamiento nocturno Fondistas Llobregat y amigos

Fondistas Llobregat va organitzar ahir un entrenament per afiliats i amics que començava a la Plaça Mireia, a Esplugues de Llobregat. La quedada va començar a les 21:00, i entre una cosa i una altra vam acabar a les 00:30, amb el que segurament vam fotre enlaire la nit de moltes parelles que estaven als cotxes, jajaja. Bromes a part, van aconseguir reunir unes 50 persones, i tots ens ho vam passar fantàsticament.

Un cop reunits tots, cap a les 21:40 va començar el macroentrenament. Ens vam dividir bàsicament en dos grups, un que faria uns 12 Km, i un altre que en faria 6. El grup de 12, en el que vaig anar jo, estava guiat per en Paco, i tancava la marxa i també feia de guia “l’Abuelo Runner”. El grup de 6 Km el va portar en Manuel.

Vam començar ja directament de pujada, escalfant motors, fins que vam entrar en una trialera. La veritat es que anava una mica cagat per no saber per on en fotrien… Com que encara hi havia llum, la cosa no va anar tan malament. Em vaig torçar un cop cada turmell, però sense conseqüències, i vaig ensopegar un parell de cops. En aquests terrenys em falta molta tècnica encara. Ja vaig veure des del principi que hi havia molt de nivell al grup. Abans de creuar la carretera per entrar a Vallvidrera, vam fer una mini parada mentre en Paco anava a buscar uns quants que faltaven, i vaig aprofitar per fer la foto que veieu a la portada.

Un cop tots agrupats, vam continuar per dins de Vallvidrera i ens vam dirigir al nostre destí, el Mega Concert de Granotes del Llac. Realment no havia sentit tantes granotes des de feia temps… Ens vam posar tots junts al pont, amb perill de que s’esfondrés, vam aguantar la respiració ja que començàvem a generar caldo de cultiu, i ens vam fer unes quantes fotos.

grupo

Ens vam tornar a posar en marxa, pujant tot el que havíem baixat, que no era poc, i a Vallvidrera ens vam tornar a reagrupar. Quan vam tornar a arrencar, el grup es va acabar dividint en dos. El grup en el que em vaig quedar, que era el que anava davant i on també estava l’Antonio Romero, vam pujar fins a l’emissora (cosa que crec que vam fer tots), però després vam continuar per una trialera molt tècnica amb unes vistes espectaculars. No vaig poder fer cap foto, per que prou feina tenia per mantenir-me dret sense fotrem una santa llet. La trialera va acabar al Camí de les Aigües, i allà vam accelerar fins arribar un altre cop a plaça Mireia.

Como os podéis imaginar, gran parte del recorrido fue de noche, aunque había luna llena. Todos llevábamos nuestros respectivos frontales, y el del Paco parecía el de un camión. Yo aproveché para estrenar y probar mi primer frontal, un Petzl Tikka Rxp del que os hablaré en otro artículo. Cuando salíamos del lago nos encontramos a un grupo de ciclistas que seguramente "flipar" ....

En la Plaza Mireia cenamos todos en comunión en las mesas, y compartimos experiencias y comida. Estuvimos así hasta que empezamos un sorteo sorpresa que había organizado Fondistas Llobregat, y donde se repartieron un montón de regalos, que iban desde inscripciones gratuitas para diversas carreras, hasta diferentes prendas deportivas. El sorteo fue una auténtica fiesta, donde todo el mundo se rió mucho. A mí, como es normal (no tengo suerte con eso), no me tocó nada. Igualmente, los patrocinadores también nos regalaron a todos diferentes productos. así, Amisport nos dio geles de magnesio y colágeno, y PH-Quirogel nos dio un sobre con una crema.

Finalmente, después del sorteo y de despedirnos, como que ya empezaba a hacer rasca, fuimos marchando a casa.

Esta es una experiencia pues que os recomiendo que compartir todos la próxima vez, y os apuntéis. Quiero agradecer desde aquí todo el esfuerzo que hizo Fondistas Llobregat para realizar esta salida, y dar las gracias por como se lo curraron, y en especial a Paco, que no paró de preocuparse por todo el mundo haciendo más kilómetros que nadie.

¡Salud y kilómetros!

Un pensamiento en “III Entrenamiento nocturno Fondistas Llobregat y amigos

Deja un comentario