Series de 200 × 15 a algo menos de 40 ", RC 100 m

Seguint amb l’entrenament, com que dissabte faig el Cross de Can Mercader, avui he fet les sèries curtes de la setmana. He començat escalfant 20 minuts, però la veritat es que feia molt de fred, vent i humitat. Quan he començat a fer la primera sèrie, encara tenia les cames fredes i ho he notat molt perquè he trigat 3 segons més del que tocava. Potser és això, o potser es perquè soc un “matxote” i vaig en pantalons curts, mentre altres porten malles. Igualment, com sempre m’han dit, amb la quantitat de pels que tinc a les cames jo es com si les portés de sèrie…

Por cierto, como se verá también el garmin, he tomado un montón para estabilizar al monitor de ritmo cardíaco. Entre el viento y el frío, cuesta mucho más que yo sui y por lo tanto capaz de medir correctamente. Tuve que parar en una fuente y mojarlo un poco y por lo tanto, a mí también, con congelados agua.

En cuanto a las series, después de calentar bien con dos más en 40 ", a partir de la cuarta serie todas menos una han sido entre alrededor de 2 segundos por debajo. De hecho, hasta la serie 12 no he tenido que empezar a caminar para recuperar entre serie y serie, o sea que estoy bastante contento, teniendo en cuenta que hoy ya eran 15 en total.

Para terminar, un enfriamiento de un poco más de 10 minutos. Les dejo el garmin porque:

¡Salud y kilómetros!

Deja un comentario