Vistes viladecans corrent pistarunner

Entrenament 13 km 240 metres desnivell i amb sorpresa ...

Com avui em veia amb forces, ia més estava de mala llet per uns temes de la feina, m'he llançat i he començat a fer pujades i baixades corrent per Viladecans. Realment m'he sentit força bé, la veritat.

Como acostumbra a pasar, las salidas no siempre son como uno se espera. Cuando he llegado a lo más alto de Viladecans me he metido por una calle que conozco que lleva a un camino de tierra. Mi intención era llegar arriba y tirar una foto de las vistas… jaja. Pues bien, vistas he tenido. Mientras subía el último tramo he visto que no había ya ninguna farola ni luz que me molestara y he pensado: “Perfecto, me saldrá una foto de narices”. He mirado para un lado y justo ahí, entre los matorrales había un tío de pie desnudo y una chica agachada… No hace falta decir nada más… Con el frio que hacía, también son ganas de estar ahí desnudos cuando lo que te están haciendo es… En definitiva, como yo estaba corriendo (pero con las piernas, eh, no seáis mal pensados), disimuladamente he dado la vuelta y he vuelto hacia bajo. Ayer mi pareja me regalo una cámara tipo GoPro. Por fortuna para ellos hoy no la estrenaba, que sino, los pillo sin quererlo a los pobres de lleno y quedan inmortalizados. A la chica tampoco es que se le viera mucho la cara, pero bueno.

Al final he fet la foto una mica més avall, per evitar suspicàcies i problemes, així que no busqueu que no hi són. M'ha semblat sentir sorolls al cotxe del costat però he preferit no mirar, vistos els antecedents. Crec que ha de ser el picador de Viladecans.

Total, deixant a part aquests incidents l'entrenament ha anat bé. Sense molèsties, intentant canviar la trepitjada, i amb un bon temps mitjà. Cada dia em sento més forta, tot i que encara em falta per estar en plena forma, si bé puc dir que no tant com altres, jajaja.

Teniu el garmin:

Salut i kilòmetres!

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com es processa les seves dades comentari.