Marc i Albert

Cursa nocturna Santa Susanna 5Km

Otra carrera en el saco. Con un amigo del trabajo, Albert Costa, hemos corrido juntos la II Carrera nocturna Santa Susanna de 5Km, del circuito Maresme5k. Albert había sido un gran corredor de distancias cortas, y ahora actualmente no lo hace a nivel profesional. Se ha empezado a entrenar las últimas semanas yendo tres veces por semana, y la verdad es que me ha hecho sudar la gota gorda. Se nota el nivel que tenía todavía (el que tiene, retiene).

La cursa en sí no es gran cosa. Es tracta de donar dos voltes a un circuit de 2,5 Km que discorre al costat de la platja en un camí de terra. Com que eren pocs corredors, no hi ha hagut cap incidència, i també s’ha de dir que hi havia bastants voluntaris pel que era. El servei s’ha de reconèixer que era adequat, però potser el preu no acabava d’encaixar (11€, 1 dels quals era solidari). L’speaker, que era un corredor de la zona, ho ha fet bé. El que també he trobat a faltar es que no hi havia xip, sinó que era un jutge qui cronometrava. Curiós si més no ens els temps que corren, i més quan m’han explicat que en la darrere edició si que hi havia xips. A més, la porta d’arribada si que tenia el temps i tot era molt modern.

Encontrar el lugar, como no soy de allí, también ha sido una odisea. Menos mal que he llegado con dos horas de antelación. Una vez he sabido dónde ir, ha sido fácil.

Distancia: 5 km.
Altura ganada positiva: 1 metro.
ZonaSanta Susanna.
Valoración Organización: 6. Le doy sólo un seis, no por que lo hayan hecho mal, sino por que había algunos aspectos que se podrían mejorar sustancialmente: recorrido y cronometraje. Tengo que reconocer que han sido muy simpáticos y atentos, que también es muy importante.
Recorrido: 5. Demasiado básico, la verdad. Le doy un aprobado porque estaba bien señalizado y tenías vistas al mar, que siempre ayuda.
Valoración Avituallamiento llegada: 6. Por lo que era, estaba bien. Agua, bebida isotónica (un vaso, no lata), y vaso de cerveza.
Sorteo Regalos: No.
Duchas: No. (Es cierto que está el mar al lado).
Guardaropa: Sí.
Aparcamiento: 7. Se podía aparcar bien, el único problema era encontrarlo.
Otros servicios a destacar: Hubo más servicios.
Bolsa del corredor: 6,5. Correcto: camiseta, dos caramelos de la Caja, dos sobrecitos con cremas deportivas, y un Fruit Gel de Isostar.
Fecha: 07/12/2014
Precio: 11 €.

En quant a la cursa, doncs ha anat molt bé. Tinc dubtes de si la distància realment eren els 5Km, o faltaven uns poc metres. Sigui com sigui, estic força content del resultat obtingut tenint en compte que a més el terra no era asfalt i que també havies de fer tres girs de 180 graus on perdies velocitat. He fet marca personal (18’18’’), amb una novena posició, i el secret ha estat anar seguint tota la estona al meu amic. Ens ha anat bé a tots dos, ja que ens ha esperonat. Ell notava que jo el perseguia, i jo no el volia perdre de vista. Volia posar-me al seu costat, però no hi havia manera perquè quan ho feia ell apretava. Al final l’he pogut passar a ell i un altre corredor amb un sprint final, però m’ha anat de ben poc.

Tiempo real18m: 18s:
Posición final: 9.
Participantes que han terminado: 101.

Salud y km.

Deja un comentario