bicicleta playa prat pistarunner

Último fin de semana: correr, natación y bicicleta

Ya hace unos días que no escribo nada porque estoy intentando recuperar esa maldita fascitits plantar que tengo en los dos pies. ¡Sí, en los dos! Este viernes hice la última sesión de fisioterapia de las 10 que tenía. Cada día tenía que ir y estar un poco más de una hora, donde lo que me hacían era primero un tratamiento con ultrasonidos con los pies dentro del agua, después unos estiramientos, un tratamiento con corrientes unos 15 minutos, y 10 minutos más con hielo.

Us explicaré una mica com ha anat el meu cap de setmana, per a que veieu que tampoc estic parat del tot. El mateix divendres vaig anar a provar a veure que tal m’havia funcionat el tractament, encara que continuava tenint molèsties als talons (i tinc). Hi havia un macroentrenament de la botiga GM Sports de l'Hospitalet del Llobegrat per provar les noves Adidas Boost. En Rafa Pérez ens va fer una gran explicació de com anaven, i després tots plegats vam sortir a provar-les. Vam anar a un ritme tranquil fins al Parc de Can Mercader, i allà varem fer unes voltes una mica més ràpid per veure l’amortiment. Vaig coincidir amb l’Agustí i parella, en Xavi, i uns quants corresolidaris més. Ens ho vam passar força bé, i ens vam emportar una samarreta groga (de cotó, no massa bona), i una boseta per portar les claus de casa mentre corres. Les sensacions amb les sabates van ser bones, però em vaig notar una mica el dolor de la fascitis als talons, si bé res comparat amb quan em vaig lesionar.

El sábado fui a la playa en Sant Pol de Mar, y aproveché para hacer natación.

Finalmente, ayer domingo, salí un rato en bicicleta. Salí de casa, y fui hasta la playa del Prat del Llobregat, y luego volver por el río para dar la vuelta un poco diferente. Me salieron unos 35 km en 1h: 27m, lo que tampoco está mal teniendo en cuenta lo que pesa mi bicicleta, y que yo soy corredor. Este es el garmin que os dejo hoy.

Bueno, toca esperar a ver cuando me recupero del todo de la fascitits. Mientras tanto, haré ejercicios en casa, y hielo cuando salga a correr. Si es que salgo de momento. Que le vamos a hacer ...

¡Salud y kilómetros!

Deja un comentario