40 'CC con 20' de Técnica de Carrera

Sembla ser que continuo tenint problemes amb el Garmin. Em pensava que era per culpa de la darrera activitat (ahir) que havia fet que es pengés. però després d’esborrar-la continua sense funcionar. Merda… Ostres, just ho acabo de dir i ara veig que la activitat d’avui s’ha carregat. Quina alegria! Començava a estar preocupat. Sigui com sigui, se m’ha desconfigurat i he perdut les pantalles que tenia. Les hauré de tornar a fer.

Us explicaré l’entrenament d’avui, que realment ha estat molt divertit per mi. Com que havia d’anar al supermercat, he arribat tard a casa, i per tant he sortit ja de nit. A diferència de l’any passat quan havia de sortir de nit a l’hivern, avui tenia un aparell del que no disposava aleshores: el frontal. Gràcies a això no he hagut d’anar per la ciutat i he pogut córrer pels camps. La veritat es que m’ha agradat molt la experiència, i el meu Petzl Tikka Rxp ha ido muy bien. El único problema han sido todos los insectos. Básicamente me he sentido como un camión, y yo era la luna delantera. Supongo que atraídos por la luz iban todos directos. Una especie de mariposa me ha chocado justo en medio de la nariz, y he tenido que correr con la boca bastante cerrada para evitar llegar ya cenar en casa.

Sea como sea, me lo he pasado bien. He hecho poco más de 8 Km en 40 minutos, y después he comenzado la Técnica de Carrera (TC) en otro lugar del parque. La ubicación no ha sido demasiado acertada. Pensaba que sería mejor. Había charcos, trozos con tierra, y donde había césped esta era demasiado alta. He hecho dos series de los mismos ejercicios de la semana pasada (20 minutos esta vez por lo tanto), y he vuelto corriendo a casa cansado, pero a gusto.

Os dejo el garmin:

Salut i kilómetres!

Deja un comentario