Entrenamiento 15 'CC + 2 × 1000 a 3'35 + Técnica de Carrera

L’entrenament d’aquesta tarda ha estat una mica diferent. Com que ahir ja vaig fer sèries, necessitava fer alguna cosa una mica més light. El pla original consistia en 30 minuts corrents a ritme mig, i després fer tècnica de carrera. Al final s’ha convertit en 15 minuts corrents a ritme mig, dues series d’1Km a 3’35”, per després córrer més relaxat fins fer els 30 minuts. Després 20 minuts de tècnica de carrera amb diferents exercicis (salts laterals, caminar de puntetes, skipping de diferents tipus, multisalts, el rus…). Finalment, per refredar poc més d’1 Km.

No quiero hacer como la semana pasada, donde acabé molido y quizá por eso me puse un poco enfermo, así que no me he pasado. Mañana haré bondad y descansaré, y el viernes, si el tiempo acompaña, haré las series largas. Eso sí, hoy el tiempo ha acompañado más y se notaba. Hacía un poco de viento, y estaba bien. El único problema han sido los mosquitos, que en más de un tramo he tenido que cruzar alguna nube, y pega una gracia que diez es nada.

Os dejo aquí el Garmin, como siempre. Veréis que la media de pulsaciones ha sido más baja (excepto para las dos series, claro).

Salut i kilómetres!

Deja un comentario